Creativity

Innovation

Originality

Imagination

 

Salient

Salient is an excellent design with a fresh approach for the ever-changing Web. Integrated with Gantry 5, it is infinitely customizable, incredibly powerful, and remarkably simple.

Download
Dissabte, Febrer 16, 2019


Data i lloc d'aquesta edició: Institut Nicolau Copèrnic, 14 de març

Pàgina del Concurs al Copèrnic a programame.com (Enllaç)
ProgramaMe és un concurs de programació per cicles formatius que es celebra anualment i que enguany tindrà la seu al nostre centre. En aquest concurs, grups de tres alumnes de diferents centres d'arreu de Catalunya s'enfronten a un seguit de problemes que han de resoldre programant en diferents possibles llenguatges


En els desplegables trobareu informació i enllaços

  • 25 de gener de 2019. Obertura del període d'inscripció
  • 19 de febrer de 2019. Tancament del període d'inscripció
  • 22 de febrer de 2019. Publicació dels equips seleccionats
  • 14 de març de 2019. Celebració del Concurs a l'Institut Nicolau Copèrnic de Terrassa
  • 08:30 – 09:20 – Recepció dels equips. Lliurament de materials i fotos de grups
  • 09:20 – 09:45 – Benvinguda i recordatori general
  • 10:00 – 14:00 – Concurs
  • 14:00 – 16:00 – Dinar a l'escola d'hostaleria Mossen Homs
  • 16:00 – 16:45 – Xerrada tècnica i revisió dels problemes
  • 16:45 – 17:30 – Lliurament de premis i parlaments

Aquest formulari romandrà obert del 25 de gener al 19 de febrer

Accés al formulari

Ja hem arribat al nombre màxim d'equips participants que podem acolliri per tant hem hagut de tancar el formulari

S'ha posat en marxa enguany un concurs a nivell de centre de disseny per escollir la imatge de l'edició del programaMe 2019 que tindrà lloc al Copèrnic. Bases del concurs

En aquesta secció informarem del calendari i del guanyador del concurs que recollirà el seu premi el mateix dia de la competició

  • Data límit de lliurament de projectes; 21/12/2018 a les 22:00 h. 
  • Reunió de la comissió i selecció del guanyador; 18/01/2019 
  • Publicació del disseny guanyador: 25/01/2019
  • Exposició dels treballs presentats al hall del centre : 28/01/2019
  • Lliurament del premi: En l'acte de lliurament de premis del concurs, el 14/03/2019

El guanyador del concurs ha estat Jordi Prol García, alumnes de DAW1

Felicitats al guanyador !

En aquesta secció s'indicaran els equips seleccionats

(Només es mostren els primers deu equips classificats )

Premi del concurs de professors:

Premi: Impressora 3D. Creality Ender3

Patrocinat per: Inology

Premi especial al grup que primer va resoldre un problema

Premi: Disc ssd amb carcassa

Patrocinat per Circutor

Premi del concurs de la imatge de ProgramaMe 2016 edició 2016 del Nicolau Copèrnic

Premi: Xec regal - 150 € en una tenda d'informàtica

Patrocinat per FDOS informàtica

Tercer Premi

Premi: Amazon echo

Patrocinat per: INS Nicolau Copèrnic

Segon Premi

Premi: Oculus Go

 

Primer premi

Premi: Patinet elèctric Mi M365

Patrocinat per: Inology

Pàgina web de ProgramaMe : [ http://www.programa-me.com/quees.php ]

Pàgina web regional Terrassa 2016 :[ http://programa-me.com/2016/reg/terrassa/ ]

Pàgina web regional Olot 2018: [ http://programa-me.com/2018/reg/olot/ ]
 

Habitualment no és fàcil arribar al Copèrnic.

L'adreça és :

C/Torrent del Batlle,10. 08225 Terrassa (No surt en tots els navegadors)

Les darreres proves que hem fet amb Google Maps ens mostren la ruta correcta: https://goo.gl/maps/Nhxs5qRfZtG2

Les coordenades GPS: 41.569824, 1.996560

Si entreu a Terrassa per la sortida 23 de l'autopista C58/C16 podeu veure aquest vídeo del camí. El vídeo està gravat entrant des de Barcelona.

Si entreu des de Manresa, heu d'agafar la mateixa sortida, passareu per sota d'un pont. Heu d'agafar a l'esquerra i a 60 m sereu un dels vehicles que en el vídeo surten per la dreta en el minut 00:29

Es tracta d'un resum. Les bases del concurs 2019 es trobaran properament a la pàgina web oficial


En aquest concurs, grups de tres alumnes de diferents centres d'arreu de Catalunya s'enfronten a un seguit de problemes que han de resoldre programant en diferents llenguatges Tot i que els equips estan formats per tres estudiants , només poden fer ús d'un ordinador. A més de significar una major pressió pel temps , això obliga els participants a col·laborar entre si ; el treball en equip es converteix en una cosa molt important per guanyar. A més, s'incentiva així la coordinació i l'anàlisi prèvia dels problemes , seguint la màxima de John Johnson " First solve the problem ; then , write the code " ( "Primer resol el problema , després escriu el codi " ) .

Durant el concurs, els ordinadors dels participants no tenen connexió a Internet, encara que se'ls sol proporcionar una còpia local de la documentació de C, C ++ i Java . Per la seva banda, els alumnes no poden tenir contacte amb l'exterior ni utilitzar cap material , excepte un breu dossier , escrit per ells mateixos i que no pot superar les 10 pàgines.

La realització del dossier (també anomenat afectuosament "chuletario") que l'equip portarà al concurs pot utilitzar-se també com una activitat de classe. Tenint en compte els exercicis realitzats a la sessió de prova, es pot animar l'alumne a realitzar el seu propi dossier amb les estructures de programació que pensin que poden necessitar en el concurs.

PATROCINADORS 2019